lørdag 11. august 2012

Oppbevaring av blonder og bånd

Det blir mange ulike blonder og bånd etterhvert, dette er den måten jeg har valgt å oppbevare de på, slik at det blir mest mulig oversiktelig og lett å få oversikten, når jeg scrapper.

Om jeg har veldig mye av en sort tar jeg av en passende lengde som får plass i oppbevarings-eskene,
det går ganske mange meter på en bobin om blonden/båndet ikke er for tykt.
Tykke blonder kan jo få mer enn en bobin om man ønsker.
Resten legger jeg i en CD-boks fra Nille som er merket " Blonder g Bånd".



Bobinene har jeg klipt selv, slik at jeg får akkurat den størrelsen som passer i oppbevarings-esken. 
Bruker Tykkpappen som er bak papirblokker o.l.
Man får kjøpe ferdige bobiner i plast, men da er det ikke sikkert de passer perfekt 
til den oppbevarings-esken en han valgt.



Synes detter en veldig oversiktelig og plassbesparende måte å oppbevare blonder og bånd på, men nå skal det sies at jeg har ikke allverden heller, så derfor er systemet greit ennå.






1 kommentar:

  1. Kjempesmart =) Fulgte linken inne fra Kos Med papir =) Tusen takk for at du deler !

    Klem fra Marielle J.

    SvarSlett