fredag 17. august 2012

Konvoluttkort

En god scrappevenninne ivret for å vise meg hvordan konvoluttkort lages.
Det var kjempeenkelt, så jeg kommer nok til å lage flere slike.
Det fine med disse kortene er at de er relativt raske å lage.
det eneste man trenger som base, er et mønsterark, dette må ha mønster ( eller farge) på begge sider.
Når kortet er brettet, trenger man ikke mye pynt, her har jeg kun pyntet på fremsiden av kortet.
Litt Organzabånd i brunt, blomster fra WOC, en stilk med pyntebær og blad fra Marianne-dies som har fått en dusj Mist og er hva som er brukt av pynt. Til tekstplaten har jeg brukt Spellbinders og teksten er embosset i gull, det samme er det personlige stemplet på baksiden.



Inni er det kort man kan skrive på
- dette har jeg stemplet med en rose og swirler for å få litt mer liv, 
samt at det er svertet med Distress rundt kantene.






5 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert ♥

    Prøvde meg på det for en stund tilbake, og det ble totalt mislykket :(

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin den er.


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Så fint konvoluttkort i flotte papirer.
    Nydelig pynting og så fint med embossa tekst.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Et lekkert konvoluttkort May Grethe! Herlige farger og så flott pyntet!
    God søndag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Supert konvoluttkort! Har ikke prøvd meg på det enda, så kanskej det er på tide :)

    SvarSlett