søndag 22. november 2015

KOS Oppgave 2 - Stensil

Oppgave 2 i KOS-konkurransen på Scrapping.no, var STENSIL.
Man skuulle bruke stensil på en eller annen måte. 
Jeg har ikke så mange stensiler, så jeg valgte å lage en selv.
Da tok jeg en punch fra Martha Stewart som puncher snøkrystaller fra midt i arket 
og laget en "plate" med denne.
Bruke så Modelling paste slik at snøkrystallene trer frem som 
hvite opphøyde snøkrystaller på designarket.
Det nederste panelet er det jeg har gjort dette på.
Bygde så opp kortet med flere lag designpapir.
Under noen av lagene har jeg chipboard for å bygge opp, 
og for å ha muligheten til å stikke noe under om jeg vil.
Alle paneler har fått "snø" i kantene ved hjelp av Snowpaint.
Kant-snøkrystaller stanset ut i chipboard med Tim Holtz dies, 
disse er også dekt med Snowpaint.
Designpapirer fra Maja Design, og motivet er også fra et designark.
Inni shaker-delen er det glitter og små utpunchede snøkrystaller
Som "vindu" har jeg brukt plastemballasje
De to små Dompappene er også fra et designark
Ramme fra Spellbinders-dies
Blomster fra WOC og Storyteller
På Julestjernen har jeg fjernet de gule pollerbærerene 
og erstattet disse med perler - også fra Storyteller
Metallpynt fra Korthobby.no


1 kommentar: