lørdag 21. november 2015

KOS Oppgave 1 - BLÅTT

Lenge siden jeg har vært særlig aktiv inn på forumet
Scrapping.no, men når de dro igang en liten konkurranse-
KOS- ble fristelsen så stor at jeg heiv meg med.
Første oppgave var "BLÅTT", til denne oppgaven laget jeg dette posekortet til et dåpsbarn.

Og tro det eller ikke.....
jeg ble stemt frem som vinner.
Kjempestolt og meget glad for det


Papirpose er brukt som base
Papirer fra Maja Design - her er også motivet hentet
Av dies har jeg brukt sirkler fra Quickkutz, og Spellbinders, swirl fra Memorybox
Punch til blad fra Nellie Snellen, kantpunch fra Martha Stewart
Tekststempel fra North Star Design,
det er også dåpsstempel trykket svakt i høyre hjørne oppe og venstre hjørne nede.
Hjertene er chipboard kjøpt hos Korthobby.no , de er malt hvite med Gesso
Blomster fra Kort&Godt og WOC
Har ellers brukt seambindingbånd og kakeserviett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar