mandag 22. april 2013

Min kjære søster 40 år

Til min kjære søsters 40 årsdag har jeg laget dette kortet.
Det ble laget på et lite scrappetreff i hjembygda her,og så pyntet litt på da jeg kom hjem.

Fremsiden 
Papirer fra Pion samt Bazzil i blå og Craft ( som er malt med hvit Dabber)
Dies fra Spellbinders og Cherry Lynn( sommerfuglen)
Rufset kanter og svertet med Distress Pumice Stone
Bilde funnet i FB-gruppen "The Digistamp Shark" er sanset ut med Spellbinders og fått litt hvit Dabber.
Ellers har jeg laget en Pebbles med tallet 40, 
og brukt blomster, seambindingbånd, bomullsblonde og Perfect Pearl


Innsiden
Tekst-stemplet har jeg kjøpt brukt, så er ikke sikker på produsent,
 Liker denne teksten så ekstra godt

Detalj av blomster og Pebbles

 Cherry Lynn sommerfugl stanset ut i Craft og malt med hvit Dabber
Perler laget med Perfect Pearls


Deltar i disse utfordringene
ScrapomaniaBloggen Utfordring #3 " Bruk blomster"
Kreative Verden Utfordringsblogg Første utfordring " Alt er lov"
Cards and Scrap - Utfordring #53 " Bruk dies" -  Valgt til TOPP 3 





6 kommentarer:

  1. Fantastisk flott kort!
    Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg.

    SvarSlett
  2. Åhhh så lækkert ♥

    1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
    knuzzz♥

    SvarSlett
  3. Såååå nydelig dette 40 årskortet er.
    Alt var bare helt lekkert .

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, i herlige farger!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort og heldig er din søster som får dette!!
    Tusen takk for at du er med og deltar på utfordringen hos Scrapomania:)
    Kristin

    SvarSlett
  6. Guri dette var nydelig!
    Herlige farger, og flott pyntet!
    Din søster er heldig som får dette :)

    Kristine

    SvarSlett