mandag 8. april 2013

Kort med Distress og stempling

Noen enkle kort kan være kjekke å ha på lur. 
Disse kortene er morsomme å lage og det tar ikke så lang tid.
På scrappetreff i helga fikk jeg kosa meg med 3 slike


Stempler fra Kort og Godt og NSS
Denne teksten fra Kort og Godt er den ultimate tekst til konfirmanten tror jeg 



Også her stempler fra Kort og Godt , i tillegg til flekkstempel fra Kreativ Hobby



Denne kjekkases er også fra Kort og gost, det samme med tekstene.
Muren er jeg usikker på hvem som har produsert

 Mitt nye personlige stemple uten motiv i midten, slik at jeg kan sett inn det jeg ønsker



3 kommentarer:

  1. Råstilige kort!!!

    Og kortene datter di har laga, er jo bare skjønne!

    SvarSlett
  2. Så stilige kort du har laget :)
    Superflink er du.
    Marianne B og jeg tok oss en tur til Møst på søndag i tre tida. Men da var alle scrappe damene fløyet :)
    Håper dere hadde det kjekt.

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Disse er sååå fine,så stilfulle.
    Bruker du distress put og svamp og drar innover mot midten ?
    Kunne tenkt med å prøvd dette .

    Klem,Kjersti

    SvarSlett