onsdag 4. september 2013

Martha Stewart Iron Gate Punch

Etter å ha jaktet på den nydelige Martha Stewart sin utgåtte Iron Gate Punch, 
var jeg så heldig at jeg fikk kjøpt den. 
Dette er det første kortet jeg har laget med denne.
Kjenner at denne er en punch jeg kommer til å bli veldig glad i , så tusen takk Gro :)

Kort-typen så jeg på nettet, og har brettet/preget etter eget hode, 
må nok noen forbedringer til etterhvert( om jeg ikke finner en tutorial)


Detalj med charms og jumpring fra Korthobby

Halvåpent kort

Og slik er det helt åpent
Panelene er stemplet med Stempelglede-svirl

Tekst fra en Babyplate fra Kort og Godt 

Baksiden med Baby-vaskelapp fra Kreativ Hobby samt mitt personlige stempel


Kartong        : Bazzil Craft
Designpapir   : Maja Design  
Stempler       : Svirl rundt kanten på panelene fra Stempelglede
                     Kort og godt
                     Kreativ Hobby
Blekk            : Distress "Walnut Stain" for sverting, Brun Memento tekst
Dieser           : Quickutz til sirklene og Tag 
Puncher        : Martha Stewart Punch Around the Page Iron Gate
Charms         :  Korthobby
Annet            : Raspet kantene og svertet med Distress, Bilde fra nett, Scrappers Floss

Deltar hos
Papirdokkene Septemberutfordringen " Bruk stempel på en kreativ måte"


1 kommentar:

  1. Lekkert kort. Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    SvarSlett