mandag 9. september 2013

Fargeutfordring eller utfordrende farger ?

Fargeutfordringer er fryktelig vanskelige synes jeg, 
derfor er det heller ikke ofte jeg deltar på slike, 
men da Sketchycolors la ut sin nyeste utfordring som var Fersken, Gul og Hvit, 
dukket det opp et papir i hodet mitt som "skreik" etter å få delta, 
så da måtte jeg prøve meg. 
Lysten til å delta på denne, ble heller ikke mindre, 
da jeg var så heldig å bli trukket som vinner av forrige skisseutfordring hos Sketchycolors


Insirasjonsbildet ser slik ut


Kartong         : Bazzil Vanilla
Designpapir   : Pion
Stempler       : Tekst og Swirl fra Stempelglede, Sommerfugl fra Kort og Godt 
Blekk            : Distress Pumice Stone il sverting og stempler ellers
Dieser           : Spellbinders, Quickutz Nesting Rectangles
Puncher        : Blad fra Martha Stewart, liten sommerfugl fra Panduro
Blomster       : WildOrchildCrafts 
Annet            : Raspet kanter, litt Perfect Pearls på sommerfuglene, Perler fra Kort og Godt

Deltar i tillegg til Sketchycolors hos
Wild Orchild Challenge - Utfordring 85 " Add a die-cut" ( frist 20.9)
Card and Scrap - Utfordring 60 " Bruk dies" ( frist 13.9)

4 kommentarer:

  1. Tack för att du är med och deltar i tävlingen hos oss på WOC med ditt underbara kort!

    Kram Malin

    SvarSlett
  2. Smukt kort i smukke pastelfarver ! 1000 tak for at du deler med os på Card and scrap..
    Hjørdis DT :0)

    SvarSlett
  3. Kjempefint , med et flott blomsteroppsett.. Takk for at du deltar i card and scrap sin utfordring . Maria

    SvarSlett
  4. Woww, dette var skikkelig flott :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett