lørdag 6. januar 2018

Rammekort til bryllup

Vi i Korthobbys Designteam har bestemt oss for at vi flytter utfordringene våre fra Blogg til Facebookgruppen Korthobbys Inspirasjonsgruppe , da kan alle delta, også de som ikke har egen blogg. Håper dere har lyst å være med på våre utfordringer  
Her er link til gruppen: 
https://www.facebook.com/groups/1540762442888740/

Reglene blir de samme som før- man må ha metall fra Korthobby på bidraget man leverer

Dette kortet har jeg laget som inspirasjon til Januar-utfordringen som er 
ALT ER LOV + Metall fra Korthobby


Rammekort ala Lisen :)

Metallet er selvsagt fra  Korthobby 
Brudeparet er Silhouette-fil 





5 kommentarer:

  1. Så lekkert dette var!
    Dumt at Korthobby legger ned bloggen :( Synes ikkje det blir det samme med utfordringer på Facebook.

    SvarSlett
  2. Hei May Grethe! Du har lagt inn ønske om dies fra Spellbinders hos meg, men det er Grand Calibur dies, altså ekstra store. Den minste er ca.15 cm i diameter. Er du fortsatt interessert, eller er de for store for stansemaskin di? Klem fra Kjersti V

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hei!
      Jeg svarte i bloggen din, men svarer her og for sikkerhets skyld :) Om de er Grand-dies blir de dessverre for store for meg :(

      Slett
    2. Hei igjen May Grethe! Kan du kontakte meg på sms til 90204767 ang. stempelplatene. Trenger adresse å sende til :) Klem fra Kjersti

      Slett