tirsdag 27. desember 2016

Etter inspirasjon

i november lagde jeg noen kort jeg ikke ble fornøyd med, 
de skulle være enkle, men ble ikke som jeg hadde forstilt meg.
Etter at jeg så en artikkel av Kjersti Volla bloggen til Ett Trykk ( her ) fikk jeg en ide 
om hvordan jeg kunne bruke dem på en annen måte enn jeg hadde tenkt.
Og slik ble resultatene

Motivene er fra Tim Holtz, de er embosset. 
Farge er laget med å dytte stempelputen ( Distress) på teflonunderlag, spraye på vann og dyppe akvarellarket med embosset stempel nedi flere ganger. La det så tørke
Rammer og tekst ( dies fra KaBoks)stanses ut
og kortet limes sammen




Deltar hos
KaBoks - 8 - Snøkrystaller - *** Berits favoritt ***



3 kommentarer:

  1. OOOOHHH!!! Älskar dom båda två!! Superläckra kort!! Så glad att du deltar hos oss på Kaboks :) Kram Anna

    SvarSlett
  2. Herlige kort, og utrolig stilig teknikk du har brukt her.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett