torsdag 19. mars 2015

Tag med Spray

Nå vil jeg vise dere en STOR tag jeg har laget
Den er så stor ( 20 x 10,5cm)  at jeg tenke den kunne fungere som et enkelt kort
Den er laget ved at jeg har klipt til akvarellark i passende størrelse
Swirlene har jeg embosset i blank embossing med glitter i
Deretter er tagen sprayet med Dylusions Bubblegym Pink og Crushed Grape
Seambindingbånd er farget med de samme sprayene
Sammen med hvitt bånd er det laget sløyfer.
Tekst laget med lilla Dymo
Hjerte fra Melissa Frances malt med hvit Gesso og dekt med strøglitter
To hjerter av Modelling Paste, er laget via hjemmelaget sjablong med hjerte,
disser er også påført strøglitter og Glossy Accent
Blomst fra I Am Roses



Deltar hos
Ett Trykk - Utfordring 23 - Bruk Spray, sjabloner eller stensiler

3 kommentarer:

  1. sååå utrolig stilig May.Mulig jeg kopierer deg litt på denne. :) klem

    SvarSlett
  2. Så flott! Utrolig lekre farger. :)

    SvarSlett
  3. Kjempe lekker tag :)

    God helg!

    SvarSlett