torsdag 26. februar 2015

Julekort med stempel fra Papilio

Jeg fortsetter å jobbe med utfordringene hos Ett Trykk
Siste utfordring er å lage noe med fargelagt motiv, en oppgave jeg trodde ville komme, 
men som jeg absolutt ikke gledet meg til
Har massevis av Promarker-tusjer, men har ikke fargelagt et eneste motiv på en evighet.
Grunnen til det er nok at jeg er absolutt ikke noe flink til dette, 
og da velger jeg heller andre løsninger enn fargelagt motiv.
Men......nå måtte jeg til pers da..........



Base i Bazzil Craft
Designpapir fra Melissa Francis
Svertet og stemplet med Distress Walnut Stain
Motivet er stemplet med Memento Rich Cocoa
Fargelagt med Promarkers
Motivstempler fra Papilio Stamps
Blomster fra diverse leverandører
Kristorn-bland puncher fra Panduro-punch, svertet med litt hvit sverte
Snøkrystaller fra Martha Stewart-punch, påført litt Snowpaint
Jyletre i bark og rådyr trefigur
Embossing Stampendous Frantage 
Rammer fra Spellbinders-dies 

Deltar hos
Ett Trykk - Utfordring 13 - Kort med fargelagt motiv
Passion for Promarker -#285 - Letters of the Alphabet - I have C for Christmas - frist 1.3

3 kommentarer:

  1. Gorgeous! The layout is fab and I love the inside too. Thank you for joining in my Alphabet challenge at PFP and good luck!
    Natx

    SvarSlett
  2. A fabulous card for Christmas! A great design and pretty flowers too!
    Thank you for joining us at Passion For Promarkers :)
    Kelly.x

    SvarSlett
  3. Så bra du tok utfordringen! Dette ble kjempeflott, og så flink du er som lager julekort gjennom hele året. Morsomt stempel og kjempefint kort både inni og utenpå. Takk for at du er med i jubileumsutfordringen til Ett Trykk. Lykke til! klem, Elizabeth

    SvarSlett