tirsdag 30. oktober 2012

Kort til russisk brudepar

Et bestillingskort til et russisk brudepar.
Bestiller hadde sett et annet kort jeg hadde laget og ville ha et lilla kort med mye blomster.
Kunne ikke bruke noen av de fine tekst-stemplene mine på kortet,
men navnene til brud og brudgom fikk jeg sneket inn ved å printe ut fra Word.


 På innsiden har jeg laget en liten konvolutt
 hvor det er plass til å legge penger eller gavekort, 
og et stort hjerte med plass til egen tekst.


På kotet har jeg brukt;
Kartong - Bazzil Vanilje
Møsterark - Maja Design
Svertet med Distress 
Hjertedies på innsiden fra Quickutz
Swirldiess fra Magnolis
Sommerfuglpunch fra Martha Stewart
Blomster - Woc og Kort og Godt
Metallhjerter, sikkerhetsnål og jump-ring fra Korthobby
og eller har jeg brukt hvit maling, halvperler og seam-binding

2 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort .
    Så flott du har pyntet det.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort, flotte farger og så lekkert du har pyntet!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett