søndag 10. juni 2012

Min datter har laget eksplosjonsboks

Det er min eldste datter , som nå er 12 år, som kan ta æren for at jeg startet med scrapping.
Hun "lurte" mora til å bli med på dette, og etterhvert ble jeg totalt hekta.
Elise scrapper ikke så ofte som meg, men når hun først gjør det er ikke noe overlatt til tilfeldighetene
Denne eksplosjonsboksen har hun laget til en venninne som feirer bursdag denne uka.



Hun har brukt:
Bazzil             :   Hvit og Petalsoft
Mønsterark     :   Maja Design
Blomster         :   Wild Ochild Craft
Tekststempel   :  Usikker
Annet              :  Spiral fra Kort og godt, Osteklut

Hun deltar med dette i utfordring hos Minidukkene - Rufset


2 kommentarer:

  1. En nydelig boks May Grethe! Du har jammen en dyktig datter, så flott pyntet og så lekre farger:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett