lørdag 30. september 2017

Bryllupskort med fjell/natur-tema

Da jeg fikk bestilling på et bryllupskort hvor brudeparet er veldig glad i fjell og natur var jeg ganske rådløs, før jeg endelig fant ut ( ved hjelp av gode tips fra fine damer i en Facebook-gruppe)
at jeg kunne lage fjell ved å bruke mange forskjellige farger med kartong. Så her er resultatet:

For en gangs skyld begynner jeg med innsiden 
 Kortet er laget med to bretter, har noen millimeter mellom panelene, for det ble ganske tykt.

Fremsiden med naturfarger og naturmaterialer 

Baksiden med mitt personlige stempel

På kortet har jeg brukt:
Designark 
Bazzil i mange fargevarianter
Metallhjerter fra Korthobby
Stempler fra North Star Design
Dies til trær og blader fra Marianne Design
Dies til hjorter fra Imression Obsession
Dies til hjerte fra KaBoks
Punch til liten sommerfugl
Blomster fra diverse leverandører
Bølgepapp
Hyssing
Bark
PC til å skrive tekst
Distress Walnut Stain til sverting og tekst 
Sihoutten er brukt til skyer og brudepar




1 kommentar: