onsdag 19. juli 2017

Bryllupsboks

Lenge siden jeg har laget en slik boks, 
men da bestiller ville ha noe helt spesielt, tenkte jeg at jeg ville prøve meg igjen. 
Har heller ikke laget "kake" inni før ( bortsett fra på et kurs en gang).
Her tok jeg utgangspunkt i en ferdigkjøpt hvit boks med lokk , 
slik at man kunne ta av et lag og legge noe nedi.

Her kommer et bilderas










På boksen har jeg brukt
Hvit Bazzil
Designark fra Maja Design
Stempler i sett fra Kort og Godt
Blomster stort sett fra Wild Orchid Craft
Metallhjerter fra Korthobby
Blonde, Perlesnor, Liquid Pearls 
Tekster med navn og dato skrevet i Word og printet ut

.KaBoks - 15 - Lift en DT - 31.8. - inspirert av tidligere DT Kristina 
http://kroest76.blogspot.no/2014/08/eksplosjonsboks-bryllup.html


FB-gruppen - Scrappesyken - Juli - Bryllup 










8 kommentarer:

  1. Nydelig og romantisk eksplosjonsboks. Takk for at du deltar hos oss i Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Så vakker og delikat denne eksplosjons esken ble og flott lifting:)
    Takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Så flott eske! Veldig delikate farger. Veldig lekker! :-)

    SvarSlett
  4. Utrolig delikat, nydelige farger og en fantastisk dekorert eksplosjons boks. Tusen takk for at du deltar hos KaBoks.

    SvarSlett
  5. Utrolig kjempe lekkert <3 Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Stor klem fra Veronique

    SvarSlett
  6. Nyyydelig eksplosjonsboks! Og kaka ble jo veldi flott.
    Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #alt er lov.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  7. En nydelig boks, med en nydelig kake. Digger de små hjertene på lokket. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem Anita

    SvarSlett
  8. Nydelig boks med kjempefine detaljer. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett