fredag 31. mars 2017

Scrappelift III

Dette kortet er er laget etter samme oppsett som 2 andre jeg har laget.
Det er Mona V som har laget kortet jeg har liftet, det finner du HER

Her er min lilla variant
Den lille teksten på fremsiden er fra North Star Design 
på en plate med konfirmasjonstekster.
Jeg har den gamle varianten, men den nye finner du HER

På innsiden har jeg stemplet teksten " Når du skal legge fremtidsplaner"
Denne finnes også i liten utgave



Base i hvit Bazzil
Designpapirer fra Papirdesign og Maja Design
Blomster fra diverse leverandører
Metallpynt fra Korthobby
Stemplet og svertet med Distress Hickory Smoke og Memento London Fog
Sommerfugler stanset ut med små utstansere
Har ellers brukt kakeserviett, blonde og halvperler 

Deltar hos
Lystrup Fargehandel på Konfirmasjonsutfordring i Mars


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar