torsdag 6. november 2014

North Star Stamps Designteam

Jeg har, siden jeg begynte å lage kort, elsket stemplene fra North Star Stamps
de gode tekstene og anvendelige motivene har det blitt noen av etterhvert. 
De aller, aller første stemplene jeg kjøpte, i min spede begynnelse, var faktisk fra NSS.
Gleden ( og forundringen) var derfor stor da jeg ble spurt om jeg ville være med som 
Så jeg har takket ja til å være en del av dette fantastiske dyktige teamet, 
og håper virkelig jeg kan klare å levere.
Elsker å stemple så dette er noe jeg ser frem til med glede.

Her er presentajonen av meg i Designteambloggen 
Håper du har lyst å legge deg til som følger der 
og delta på Utfordringene som kommer den 10. hver måned

Til presentasjonen lagde jeg dette kortet hvor alle stempler selvsagt er fra North Star Stamps



På kortet har jeg brukt Snømannen her, snøkrystallene er fra dette stempelsettet
Teksten er fra Stempelplaten " Gode gamle Juletekster"
Snøkrystaller og snømann er embosset med hvitt fint embossingpulver,
mens "snøen" rundt er grovt embossingpulver.
Teksten er embosset i svart.
De hvite snøkrystallene er stanset ut med dies fra Kaboks
De finnes i nettbutikken her
For å få litt snø med 3D-effekt, har jeg brukt " Snow Marker",
som får en opphøyd effekt når man varmer opp med varmepistol.
Blomst fra WOC 
Swirl fra Magnolia, grønne greiner fra Marianne Design-dies
Har ellers brukt blonder, røde organzabånd, osteklut, bølgepapp og kakeserviett

1 kommentar:

  1. Nydelig julekort!
    Så flott effekt når du embosset med hvitt.
    Klem, Merete

    SvarSlett