tirsdag 1. oktober 2013

"Til en mann" Oktoberutfordringen fra Korthobby

I Oktober er utfordringen fra Korthobby's Utfordringsblogg  "Til en mann"
Man kan lage hva man vil innenfor temaet
samt at prosjektet må inneholde charms/metall man finner hos Korthobby

Til denne utfordringen har jeg laget dette inspirasjonsbidraget.
Jeg håper dette kan inspirere eller gi deg noen ideer, 
og håper du har lyst til å delta i utfordringen vår.

Se alle inspirasjonsbidragene og les reglene her
Kortet er laget ved at jeg har laget diverse tannhjul-diecut og mesh på tykt akvarellark, 
dette dekkes med metalltape. 
Så finner jeg et redskap og dytter mot kantene slik at detaljene blir mer fremtredende.
Deretter farger jeg med Dabber, her først svart, så blå.
Lar denne være på noen minutter slik at den tørker litt, 
før jeg tar vekk overskuddet av maling med et tørkepapir.
Metall-steampunk-tannhjul fra Korthobby limes på der jeg ønsker.
Noen av de har jeg malt med svart og blå Dabber
Tekst er skrevet på PC på akvarellark og svertet med Svart Distress
Platen med alt "stæsjet på" festes så på Bazzil-kortet

Gitaren er egentlig en tregitar ( kommer i nettbutikken til Korthobby) , 
som sammen med flaskecharms og notecharms, 
har fått en runde med Frantage Aged Silver- embossing

Noen av tannhjulene i metall har blitt malt med Dabber

Deltar hos

Hjerteboden - Utfordring 10 " Bingo" har brukt Carms-Distress-Frantage
Kreative verden utfordringsblogg -  Oktoberutfordringen "Alt er lov"
C....is for Challenge  - Callenge #77 " Boys and men"     * Top 5*
Craft your passion challenges  - Challenge 182 " Add a little charm"


4 kommentarer:

  1. Kult kort! Takk for at du deltar hos Kreative Verden. Klem Rita
    PS! Fint om du kan fjerne robotsperretekstene i bloggen din, så blir det enklere å kommentere hos deg :-)

    SvarSlett
  2. Tøft kort til en mann! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden ♥ Klem, Janne♥

    SvarSlett
  3. What a fabulous creation, it looks like it's been made of metal! Great work! I would like to thank you for entering my ‘C… is for challenge’ blog and I wish you good luck in the draw.
    Hugs,
    Anna xxx

    SvarSlett
  4. Nydelig kort!! Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Bente

    SvarSlett