søndag 28. juli 2013

Herrekort

Da jeg fikk bestilling på et kort til en herre som fylte 60  år, 
merket jeg at det var leeeenge siden jeg hadde laget noe til menn. 
Huff den satt langt inne og storfornøyd med resultatet ble jeg heller ikke, 
men de som skulle ha kortet ble fornøyde, og da må vel jeg si at jeg pustet lettet ut .
Herren var glad i å fiske, friluftsliv, reise og sykkelturer,
 disse elementene har jeg prøvd å få med på kortet.


Innsiden


Kartong        : Bazzil Craft
Designpapir   : Fab Scrab
Stempler       : " Gratulerer..." fra  Notabene og verset er jeg usikker på hvor kommer fra 
                      Fugler og Eifeltårnet på fremsiden fra ...
Blekk            : Distress "Walnut stain" for sverting, Memento for tekster og motiver
Dieser           : Spellbinders
Bokstaver      : Quickutz
Blomster        : Storyteller, WOC 
Charms          : fra bl.a. Korthobby
Annet            : Knapper, fjær, hyssig, stifter og osteklut farget blå med Distress til "fiskegarn" 


1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    SvarSlett